The days seems longer then they used to somehow..

Igår firade familjen, mormor, morfar, Anna-Malin, skitungen och Robert att vi fått huset sålt!

Efter det åkte jag hem till F och var med hans kompisar och förfestade. Sedan blev det Five, snälla underbara Fanny hade skrivit in mig på listan. Usch va man känner sig brat när man kommer där " Ah hej, jag står på listan..!" hahaha! Hur som helst följde även Marlene med så det va trevligt! Vi gick in med Fanny i "v.i.p lougen". Det enda vip med det hela var att man kunde prata där inne utan att skrika halsen av sig!..

 

Nu kommer förhoppningsvis snart pappa. Blir övningsköra och plugga massa teori och sedan förhoppningsvis boka tid för teori prov och uppkörning och hoppas på det bästa! Man känner väl typ dubbla pressen när alla vet att man är Patrik Meiers dotter. Meen det lär gå bra det där hoppas jag! Körningen kommer gå bra tror jag iaf direkt. Teorin ska fan gå!

 

Nu ska jag göra mig iordning och sedan invänta min käre far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0