Try to tell you, but you did not want to listen to me say things we don't want to say..

Detta må vara den bästa dagen på länge.. typ!

Okej först, var hos tandläkaren idag och dom lagade min tand som har vart sönder i ca ett år.

Har ni inte hört historien? Det var nämligen så att när jag dricker sprit så blandar jag med citron och sprite. Och då skulle jag öppna en sådan där plast citron med pressad citron i. Precis som vanligt så biter jag av korken. Denna gång var det dock något som lät. Men reflekterade inte så mycket över det. Men sedan kände jag med tungan och insåg att en bit av min tand var borta. Men nu är det laagat!

Det andra som hände idag var att efter skolan gick jag till centrala och gjorde teori. Klarade 3e delen av repetionen plus slut provet. Nu kommer " frågar du inte sett " och sedan " det du har svårt för" Sedan äre körkort. Satan va lång teorin är.. Jag tror att jag snart är klar hela tiden. Men icket.. :(

Det tredje, gick in på jobbet idag och läste att jag inte står inskriven på schema denna månad. Dvs jag jobbar officiellt inte på Mias Grill längre. Mia sa att dom kanske ringer in mig någon gång denna månad. Men det återstår att se. Men vad jag vet så gjordes mitt sista pass i söndags!

 

So long suckers!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0