What do you want from me?..

Tänkte börja detta inlägg med att säga grattis till min gammelmormor, Ebba, som hade fyllt 100 år idag.. R.I.P


4 generationer. Mamma, Mormor, Gammelmormor och lilla söta jag!


Igår var awsome!

Måste börja med det roligaste som fortfarande får mig att skratta som ett as! Får två sms av Laban inatt, ringer upp, han har blivit portad från både pipes och olles på nå höger!
- hahah hur fan har du lyckas med det?
-Jaa alltså, inne på olles, jag böjde mig som över baren och råkade ta ett sånt där man ställer glaset på..
- råkade ?
-Jaaa.. Sen lyfte han på min tröja inne på toaletten och ville ha den..
- hahahhahahahh vad ville han ha, och vem ville ha laban?..
-Jaa men alltså vakten, han ville ha den där saken!
Som ni förstår så vek jag mig av skratt hela vägen hem!

Ghanagruppen samlad igen, olles var prejat med folk, jävla match! Blev pipes, sen olles för min del. Eftersom jag, den coolaste gick, så följde alla efter sen! höhö!

Sen så stod jag i baren, två killar börjar prata med fanny. Bakom mig säger en kille : jaha, så du är också andra hjulet ikväll. Vi pratade ett tag, fick en öl och en shot. Gick till Fanny sedan och sa: mission complited. Han ville gifta sig med mig också. Inte varje dag man får en sådan förfrågan av en främling!

Sen höll jag på att försova mig imorse! Fick skynda mig iväg, kom på att gå till trafikskolan var en bra ide! Gick dit och satt där i tre timmar, gjorde C fasen för andra gången.. Vart något konstigt förra gången jag klarade den så fick göra om. Men det gick fort. Sen så satte jag mig och läste om fordonsdelen. Vi alla vet att jag kommer ringa pappa och be han kolla vad det är för fel på bilen.. Men vi gick ut till bilden sen, pappa och jag. Då visade han irl vad allt var, kunde mer än vad jag visste faktiskt!

Visningen av huset gick bra idag! Mer än så avslöjar jag inte än! :D

Imorgon blir det jobb på travet!. Räknas som söndag så 110 kr i timmen känns ju inte heelt fel!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0