You said you're life needed something special, well, here I am..

Du äcklar mig just nu, du faktiskt äcklar mig på riktigt. Det blev alldeles för nära..

Igår blev det högfjällshotellet. Mattias mådde inte så bra och stannade därför inne under kvällen, så vi hann inte säga hejdå imorrse eller igår. Så det kändes ju väldigt trist om jag ska vara ärlig. Men han kommer ju ner till Umeå så blir väl att mötas upp då om inte annat!

Musiken igår var helt crazy, därav namnet Club CP, kanske?..
Sedan blev det efterfest på ett hotellrum, men gav in ganska tidigt om man jämnför med Marlene. Jag var hemma kring 4 och hon kring halv 9 imorrse!

Fick ett samtal där påvägen hem också, jag är inte rätt person att utmana lillen!

Resan hem gick bra i det stora hela förutom en lillebror dom blev åksjuk! Jag sov mesta delen av vägen, från storuman till Umeå så det var ju inte helt fel måste jag säga.

Nu ska jag gå dit upp och äta lite mat hade jag väl tänkt mig, återstår att se om vad mamma tycker om min ide!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0