Because that's the one you really want

Marcus for iväg till jobbet kring 6 imorrse, jag sov till halv 10 då Tracy kom och väckte mig och sa att det var frukost. Nu två koppar kaffe och en varm dusch är jag redo för att se allingsås. Vet inte riktigt vad jag ska vänta mig men..

Imorgon blir det nog först stan med Becca och sedan möta upp Marcus och Mattias ( beccas pojke ) och gå på liseberg (!!!).

Kan inte förstå att jag är här, men det var på tiden! Var ju faktiskt ett år sedan jag träffade Marcus nu så.
Nu ska jag göra mig iordning. 

Btw, jag kan inte prata norrländska längre, nu är det någon blanding mellan typ norrländska och göteborgska lr något sådant.

Ha det så bra!
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0