Breath, it's my resolution..

Min oro för dig och ditt liv växer för varje dag som passerar.
Allt jag vet är att jag inte är redo att låta dig gå, och det kommer jag aldrig vara.

Du heter? Elin Frida Helena Meier
Smeknamn: Aldrig haft så många smeknamn. Men Meier sitter alltid kvar!
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Finns massor, men just nu är det nog resolution med Nick lachey. Lyssnar inte på låtar för att bli mer depp, lyssnar på dom så jag ska börja må bättre.
Beroende av? Hmm.. Mobilen! Kläder, skor, smink är väl en ganska viktig del av vardagen också.
Vad tror folk om dig?
Det är nog olika från person till person. Tror jag ofta kan bli kopplad till bitchl Men det är som jag och min omgivning brukar säga. Jag säger vad jag tycker, love it or hate it
Vad får du oftast komplimanger för? Hahah.. Jag tror faktiskt det är mina bröst, och dessa kommentarer kommer oftast från tjejkompisar
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig och snackar inte skit bakom ryggen på mig, det är starkt att våga stå upp för det man tycker och tänker.
Brukar du skratta för dig själv?
Jaa men självklart. Allt som oftast åt mig själ vessutom!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
”Ja :P hehe " Från Julia Marklund ang ons
Var bor du? Umeå, liljanberget ett tag till, sedan östermalm
Trivs du där? Jo, men är nog redo att lämna bakom mig ett tag snart. Är väl bara människorna jag inte är redo att lämna.
Har du haft sex idag? Icket!
Hur svarar du i mobilen? ”Hallå" " Hej det är Elin " Hej det är Elin säger bara om jag inte känner igen numret.
Vem ringde du senast?
Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Pratade om min arbetsintevju, killen son ringde på dörren och sedan om dom kundde skjutsa mig till Emma ikv!
Brukar du komma i tid:
Jo hej du.. Nopp, allt som oftast minst 10 min sen. Men det har börjat bli bättre på senaste tiden
Hur känner du dig nu:
Huvudvärk, lite trött, men taggad inför kvällen!
Vanligaste färg på dina kläder:
Hmm.. Svart kanske?
Vad tycker du om fötter:
Ogillade dom starkt tidigare, inte min mest snygga kroppsdel men vem fan bryr sig om 100 år?
Vad saknar du: BF3ad, J och Mimmi hägglund
Hade du en bra kväll igår: Absolur!
Favoritdryck på morgonen: Juice eller kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: jadu, kring 03 kanske. Sover väldigt dåligt.
Är du blyg?:
Absolut inte! Är nog raka motsatsen. Förstår inte grejen med att vara blyg. Det tar än inte långt i livet.
Sysslar du med någon idrott:
Nej. Funderar på att börja pole dance faktiskt. Ruggit bra träning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men fatta tycke för någon tror jag.
Har du spytt offentligt: Jodå, det har hänt.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ha sex kanske?
Är du nöjd med ditt liv: ja det är jag nog, det hade jag inte kunnat säga för ett halvår sedan. Men jag vet äntligen vem jag är.
Är du bortskämd: Njah, vissa skulle kanske påstå det. På julafton och födelsedag är jag det. Annars inte.
Vad gör du i morgon:
Sova kanske. Inga större planer so far iaf.
Vad är det värsta du vet? Dom som inte står för sin åsikt.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Vid den här åldern vet man nog vilka som får en att må bra och inte.
Vad är det finaste du fått? En ros av fjäder. Finaste var nog förklaringen.
En speciell dag du minns: Finns många. Dagarna på nolia, den 11 / 8 2006
Du samlar på: Ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Elina/Isabel/Mimmi. Beror lite på vad det handlar om. Men dom alla får reda på det. Handlar bara om vem jag ringer först, tvåa och trea!
När grät du senast: Marissa dog i O.C igår, okej??..
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa. Fara utomlands och jobba
Vill du gifta dig?
Ja
Vill du ha barn?
Självklart.
Är du musikalisk?
Sjunger
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Icket
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jodå.
Biter du på naglarna:
Nej, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0