dance dance, where falling apart..

I can't even remember all the times i have texted you, how many times I have just wanted to ask you "how are you?", but I'm always in the right mind to stop myself before I send it.


igår tog jag en sväng ut till kassjö till far och Viktor, åt middag där. Mycket trevligt! Kaffe fick jag dessutom, hehe..

Sedan mötte jag upp Isabel och Elina och tog oss en " liten sväng ". Mer detaljerat tänker jag inte tala om.
å att det där kan kopplas på ett visst sätt, är mycket troligt. Men jag tänkte att då ger jag lite mer glädje åt folket!

Idag har jag vart på information om ett jobb. Får svar i veckan, håll tummarna!
Det låter huur bra och roligt som helst!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0