Från och med nu, från och med du..

Gårdagen var galen!
For på stan, for på intervju. Gick bra men är många som ska på intervju också. Men får hoppas på det bästa helt enkelt! Därefter träffade jag Frida, satte oss på sandys och drack kaffe. Bör även upplysa om att jag hade sovit tre oroliga tinmar. Vi mötte upp Elina och sedan gick vi och åt. Jag mådde illa vid det här laget så åt lite sallad och en halv pizzabit. Därefter följdes vi åt till dragonskolan i väntan om att Elinas lektion skulle börja. Sedan gick jag hem till mamma, for till mammas halvbror och firade han på 30 års dagen. Därefter bilen upp till lägenheten. Ca 3 1/2 timme sedan gick jag ut från lägenheten för sista gången.

Tog bussen till Teg kring 22 på en fest där, var hemma 04 50 imorrse. Under de timmarna hann mycket hända på både gott och ont!

14 05 går min buss till Övik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0