Hey, tell me, do you kiss on the first date?..


Sätter sig i hjärnan, så tänkte dela med mig av det hela!

Jobbade på travet igår, var tänkt till 22, klockan 23 ringde jag skjutsen, men Anders ville inte lämna barnen när dom sov. Så blev kvar på travet till 05 imorrse, kom hem 05 30, började jobba hos min brukare kl 9 till 23.
Trött som f-a-e-n egentligen, men är nog övertrött nu!

Men det var supertrevligt att jobba på travet igår! Vi var ett härligt gäng och allt flöt på. Brudparet var himla fina också.

imorgon ska jag sova hela underbara dagen, och jag säger då det, den som väcker mig imorgon kommer dö en plågsam död!

Do you kiss on the first date lalalala!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0