Just hold me close inside your arms tonight...

Vaknade kring 12, åt frukost och sedan frågade Stefan mig om jag ville följa med till stan och äta så det gjorde jag.

Nu har jag just kommit hem och flyg till imorgon är fixat, 385 kr skulle jag betala för resan hem, gbg - Umeå, flyg, 385 kr. Så gott som gratis!

Så ikväll ska jag mysa med Marcus en massa hoppas jag för imorgon väntar verkligheten.

Btw, måste bara berätta om liseberg igår! Det var jätte trevligt och sjuk kul! Min förkylning är 70 gånger värre, men vem bryr sig om 100 år egentligen?! I alla fall, kring 18 tiden kom även Marcus, vi åkte flumride, ehrm.. Det var länge sedan jag var så blöt om man säger som så. Jag och Becka gick ut därifrån dygnsur eller " pisseblöt" som dom så fint kallar det här. Medan Mattias och Marcus bara var lite blöt. Vad berode det på då? Jo, dessa små pojkar tyckte det var hysteriskt roligt att stänka ner oss så innan vi ens hunnit fara ner för backen där det egentligen är tänkt att man ska bli blöt. Men men, sånt är livet!

Kanonen, en bergochdalbana gick jävligt fort, det var inte ens lönt att skrika. Men det var väldigt roligt. Men den som var bäst tror jag var Balder! Den var verkligen helt underbar. Men det som var bäst måste jag säga var det bra umgänget.

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0