Nothing but an empty page..





Vi var ett gäng hos mig igår, riktigt trevligt var det faktist!
Var tänkt att jag och Elina skulle på olearys lr pipes. Men vi bestämde oss för att fara på droskan me de andra.
Det var trevligare denna gång. Varför undrar ni kanske då?
Jo, för att jag minns något av denna gång!

I alla fall, jag såg sex and the city i torsdags. Jag måste säga det, jag älskar Samanta!
Hon går verkligen emot allt som en kvinna " ska vara " enligt samhällets normer. Hon är ju så underbart skön.

För et som inte sett filmen rekomenderar jag den. Ett klipp så skrattade jag så jag grät och fick ont i magen. Det var då samanta som gjorde detta klipp som gjorde det så wonderfull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0