Runt oss dansar skuggor, nu är ängeln borta. Han sa så mycket vackert, mycket mer än vad jag förstår..

Igår åkte jag till Övik och hälsade på Mimmi och hennes pojkvän Dhennis. Jag och Mimmi gick på stan, köpta med oss thai / china mat, ni vet i sånna där kartonger? Ganska kul faktiskt, har aldrig gjort det här i Umeå.

Idag gick vi mer på stan, köpte en välbehövlig plånbok där alla kort osv ryms!

Imorgon ska jag göra något väldigt spännande och är lite nervös över hur resultatet kommer bli. Men jag hoppas det kommer bli bra! Vad det hela handlar om, det kan jag berätta imorgon!


Köpte en snygg hatt idag också. Vet inte om det var ett misstag, men jag tror att det var ett bra köp trots allt! Varför jag tvekar om det är ett misstag är om det är min stil. Men jag tror att med rätt kläder osv kommer det bli riktigt snyggt faktiskt!

Inga speciella planer i veckan.
Men på Torsdag fyller min älskade och enda Isabel Mannberg 19 år, hon ska firas, hipp hipp HURRA!
Sen på fredag ska jag och Bella jobba på travet. Blir nog inte det vanliga utan något annat istället. Vet inte vad det blir dock, har inte fått så mkt detaljer av chefen men det återstår att se. Hoppas på att det blir pubben för oss!
På lördag väntar också jobb på travet men denna gång bara jag som jobbar och jobbar i disken. Gick bra förra gången så nog fan borde det gå nu också!


En kväll man sent glömmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0