she said this dosen't hurt..

Jag och marcus ligger i sängen i en kall källare under ett varmt täcke och ser på tv.

Har vart i allingsås idag som sagt. Äger nu ett par nya fina skor och en tröja.
Ja juste, när jag prövade skorna så fastnade ena skon, dragkedjan gick inte ner alltså! Så vi fick gå en trappa ner till skomakaren där som fick ta av mig skon. Sedan gick jag barfota till övervåningen.
Men ni vet, i Umeå där går man alltid barfota.. Right??..

 Imorgon blir det en liten tur runt Göteborg och sedan Liseberg hela dagen! Ni som känner mig vet att jag är som ett litet barn på den fronten. Det ska tydligen regna, men vem fan bryr sig? Mindre folk plus att då har jag chansen att knuffa ner Marcus i en vattenpöl, vilka tror jag kommer lyckas?!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0