Thanks for the memories, Even though they weren't so great.

Huvva, det här har nog varit den jobbigaste helgen på länge.
Jobbade i torsdags på travet, väldigt lugn kväll och bara trevligt!
Jobbade hos min brukare på fredag kväll, blir uppringd på lördag morgon och måste in och jobba. Inte nog med det så fixar dom inte någon som tar mitt kvällspass dvs, jag får jobba kväll också. Nu snackar vi alltså tre pass i rad. Dödligt trött! Sedan jobbade jag kvälls pass.
Visst, pengar är pengar, men det där var inte roligt alls.

Idag for jag på stan med Isabel, imorgon ska jag på arbetsintevju.. Tror jag! Vet inte riktigt vad jag ska göra om jag ska börja min inskolning eller om jag ska på intervju. Men jag är taggad iaf!
Har förhoppningsvis två nya jobb på G. Berättar mer sen.

Jag vill ha min lön ( mindre nöjd över att jag fortf inte fått den! )
Jag vill åka till Alanya
Jag vill åka till Karlstad och hälsa på Marcus vill jag också göra..

Puss! 

 
6 år sedan på mamma och Eriks bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0