And I'm like, fuck you!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Men herregud, det är ju helt omöjligt att svara på!

Kan nämna några som ligger mig varmt om hjärtat.

- I turkiet hade jag, Emil och Timmy just åkt vatten skoter.
Jag ramlade av.. Sen körde jag!
Iallafall så gick jag lite bakom killarna efteråt, dom la sig på solstolarna och Emil la sig på mitten stolen.
Vad som bör tilläggas är att Emil är / var väldigt blyg, men här visade han nog för första gången ordentligt att han gillade mig. Iallafall la vi oss på stolarna, stolen värmde, jävligt varmt var det faktiskt.
Iallafall så tog Emil min hand vid detta tillfälle.
Tror det var just stunden som gjorde det speciellt,

- Förra julafton for jag och Isabel på Pipes och som present bjöd vi på två rundor var.
Vad som gjorde denna kväll så speciell var främst för att jag och bella umgicks för första gången på länge utanför skolan. Stämningen mellan oss hade vart stämd ett tag. Men vi pratade en del den kvällen.
Efter den kvällen har vårt förhållande till varann funkat mycket bättre.
Sen att hennes tränare andreas brottade ner mig i snön den kvällen, sen försvann bella..
Sen hittade jag bella och vi rullade i snön och tog bilder.
Bästa julen!
Tänkte göra favorit i repris i år, men jag åker ju bort.
Så vi kör på onsdag. Både jag och bella börjar 10 dagen efter.
Men det är värt det!


- Skolavslutningen i 8:an, första ordentliga fyllan.

Jag och Emma satt längst ut på kajen tillsammans. Häxblandningen i ena handen, cider i den andra.
På ca en halv timme hade vi fått i oss ca 40 cl av denna spritblandning.
Det bör även tilläggas att detta var andra gången vi drack.

Ingen av oss spydde denna kväll, meen det vart inte nyktert.
Men man lärde sig sin läxa iaf.

Vet inte om det var bästa minnet, men det är ett starkt minne!


Måste passa på att rekomendera detta klipp. 
I love it, och vem visste att Gwyneth Paltrow hade en sådan röst?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0