So now I found a way to get lost in you..



Idag har jag gjort..:
- Vaknat klockan 11 30. dvs sovit 12 timmar. Alltså tagit igen förlorad sovtid!
- Städat ur mitt rum. Rensat kläder, kläder som ska till lägenheten, kläder som ska till Emil, kläder som ska till Hemavan.
- Gått på stan, köpt julklappar, åkt på rusta, köpt julklappar.
-Köpt mjukis kläder, byxa och kofta.
- Bestämt vilka tapeter jag ska ha på en vägg, Den till vänster på bilden. Mörkbrun irl.
- Packat ihop alla kläder på rätt ställe.
- Öppnat julklappar, fick en elvisp OBH nordica chili serien. Kärlek!
Fick även 1100 kr, massa städgrejer, sockar, ett halsband av mormor och morfar, 4 stenar med olika texter / busdkap. Fick även kortspel : Jag har aldrig.
Det fick jag av mamma och erik å av mormor och morfar.
Resten får jag väl efter jul skulle jag tro!
- nu siiter jag här..

Jobb 10 timmar imorgon, pipes som sagt. Är ruggit taggad!
 
Längtar till på torsdag också, massor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0