Tell me about it, I will listen..

Oj oj oooj så dålig uppdatering. Till mitt försvar har honey varit här i en vecka så har inte haft här. Har jag inte jobbat så har vi hittat på annat.
Detta innebär alltså att jag missat massa dagar på min lista, så tänkte bara börja på idag, den 15:e. Är det ngt ni vill att jag skriver om får ni säga till!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Mina drömmar..
Jag vill resa, jag vill se vad världen har att ge.
Jag vill flytta in i en fin lägenhet (CHECK)
Vill nog flytta in i villa när jag blir äldre.
Jag vill hitta kärleken att dela alla stunder med (Check)
Jag vill ha barn tidigt. i 23 års ålder ungefär.
Jag vill gifta mig, hurvida jag vill gifta mig i en kyrka eller inte har jag inte bestämt än, har alltid velat ha ett utomhus bröllop, med vita blommor!.
Jag vill ha hittat vänner som jag kommer behålla livet ut (check!)
Framförallt vill jag leva ett friskt och lyckligt liv.
Jag vill bara ha människor runt omkring mig som får mig att må bra.
Jag vill ha ett jobb som jag verkligen trivs med, check!




Idag har jag lämnat av Emil på flygplatsen halv 9 imorrse.
Lite mindre jobbigt denna gång, nog mycket för att jag vet att vi träffas om ungefär en vecka ungefär.
Sen så flyttar han ju hit och allt, känns bra!

Sen har jag jobbat på taco, sedan fikat med Elina på waynes, myys!

Imorgon blir det berghems förskola klockan 07 : 45 - 16. Sätta sig på bussen till stan och sen jobba på taco till stänging. Så ca 11 timmars arbetsdag imorgon..
Sen fredag blir det jobba från 10 - 1830 på taco.
Lördag 10- 1730 på taco då med.
Söndag ledig.
Måndag - onsdag : Förskola
Torsdag, Taco 10 - 18 30. Sätta sig på tåget till lidköpring 20 :46
fredag : Juulafton! Framme 11 00 i Lidköping.

Full rulle alltså!

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0