you're a falling star.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Pfft, skämtar du??

Jag har flera bästa vänner. Såå tänkte skriva om de närmaste:

Mimmi Hägglund: Vi träffades i 6års, det var kärlek vid första ögonkastet! Sen dess har vi hållt ihop. Trots att hon i 8:an(?) flyttade till husum. Vi har haft våra upp och nergångar, men tagit oss igenom de svåra tiderna.
Hon har vart med i de lyckligaste stunderna, de sämsta stunderna i mitt liv.
Vi försöker prata så ofta det går och träffas. Men det är lättare sagt än gjort nu när vi alltid jobbar båda två!
Med Mimmi kan jag prata om ALLT. Från dagens upplägg till sexet igår kväll ungefär haha!

Emma Törnlund: Vi började väl umgås på riktigt i 8:an tror jag.
Vi har hittat på många dumheter genom åren men vi har alltid stått varann nära.
Nu är vi närmare än någonsin tyccker jag, vi har båda hektiska veckoscheman, men får det att gå ihop på ett eller annat sätt. Tror att jag och Emma kommer nog aldrig bråka, vi känner varandras sidor till 100 procent och accepterar dom. Vi pratar också om allt mellan himmel och jord. Emma är en vän jag kommer ha hela livet ut.

Isabel Mannberg: Vi träffades första året på gymnasiet.
Vi umgicks både i skolan och utanför skolan i 3 år, 5 dagar i veckan. Kan tänka mig att det blev lite för mycket ibland. Vi lever egentligen helt olika liv jag och isabel, men endå väldigt lika.
Nu har vi gått ut gymnasiet, träffas inte lika ofta, tyvärr alldeles för sällan egentligen.
Men vår relation till varann är helt klart bättre.
å när jag skickade ett sms till henne att jag och Emil blivit tillsammans så fick jag världens gladaste sms från henne. Sen när jag pratar om honom när vi är med varann så ser jag hur hon som lyser upp.
Alla mina vänner är glad för min skull, men Bella visar det mest. Det betyder väldigt mycket att hon gör det eftersom hon ibland inte visar så mycket känslor.

Elina Nyström: Min fru! Varför? Skulle vi vara lagda åt det hållet så skulle vi vara världens mest awsome par!
Hon och jag eggar upp varann till 100 procent, båda ligger allt som oftast dubbelvikt av skratt.
Men när det behövs är vi väldigt seriösa också, genom eld och vatten :)


Kan även säga att jag har väldigt många bra vänner, som jag vet finns där såsom dom vet att jag finns här för dom.

Love you with all of my heart!




Jag är in åt helvetes trött idag, ska nog sova snart!
Sen klockan 08 20 landar E i umeå! Ääntligen säger jag bara!

Idag tog jag mamma på tapas, hon fyller som sagt år på torsdag men då är ju Emil här så hade blivit svårt att ta med henne då och äta, men nu gick det ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0