Hej Sverige!

Nu sitter jag har i Ghana. Nar vi skulle in till gaten i amsterdam sa piper det nar jag gar igenom sa blev visiterad (?) men jag var cool som ett troll! Ni som kanner mig vet att det inte ar sant, men ni far latsas.  Vi landade igar ca klockan halv 9 svensk tid. Hinner inte langt innan en man faller en kommentar. Man det ar en small man far ta. Bara att ignorera, right? Anyway, jatte fint hus som vi bor i. Igar sov 20 personer dar inne om man sager som sa.

Varmen ar obeskrivlig. Idag har det varit minst 40 grader i solen!
Borjade ta mallariatabletter igar. Madde inte alls skarsligt bra igar men det gick. Idag sa spydde jag daremot tva ganger och hade en obeskrivlig kansla i magen. Det gjorde sa ackligt ont! Somnade tillslut och sov till kring 13 nar vvs,El och Bygg skulle vidare till Kpandu, jag och BF Tjejerna plus Lotta, varan nya mamma, sa du behover inte vara orolig for mig mamma! Ulla och hennes son och dotter ar aven har. Nu orkar jag inte skriva  mer.

Folj oss i Ghanagruppen pa www.ghanaswe.blogg.se

Och jag avslutar med en halsning till min kara sexa pa Hagaskolan. Jag saknar er och ni ska fa hoera allt nar jag kommer hem. Men da maste ni lova att vara jatte snall mot alla larare, framforallt Sven-Uno!

Puss pa er alla!


Kommentarer
Postat av: Frida

kan man smsa dig eller blire svinedyrt för dig då?



hoppas du hare fint och uppdatera:) puss

2010-02-03 @ 22:38:35
URL: http://rrenis.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har det trevligt min käre vän! synd att du inte är hemma, var lite sugen att gå på mias tidiagre och fetta lite, men vill ju inte göra det ensam ju :( dina kläder mår bra förövrigt. hoppas att du har det fint och har kommit ihåg att smörja in dig, viktigtviktigt! pussssss!!!!!

fin bild förresten hehe

2010-02-05 @ 21:24:09
Postat av: Anonym

Hej gummis!

Jag hade missat att kolla på den här bloggen, bara kollat Ghanabloggen. Skönt att höra att du lever och mår...hyfsat bra i alla fall. :)

Frida, du kan sms:a Elin, det ska vara gratis för henne. Däremot kostar det henne om hon svarar. Så det får bli lite envägskommunikation kanske!

Elin, längtar tills du är hemma igen. Kraaaaam!

2010-02-14 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0