Just because I don't look back..

And if I don't look back
Then I won't see how much I hurt you... I really hurt you,
And if I don't look back
It doesn't mean I didn't love you... I didn't love you.

Tack för de fina kommentarerna angående mitt skrivande i förra inlägget! :)

Idag har jag först vart på sjukhuset där dom fick göra massa tester, men allt verkar helt normalt. Så bara vänta och se när svullnaden väljer att gå ned.

Kring 19 gick jag och träffade Emma och vi satte oss tillslut och åt på costas(?). Grekisk buffe, hej mitt tzatsiki land, nu är jag häär! Sen gick vi och mötte upp stina och slutade tillslut på Olles och satt där och tog någon öl och pratade en massa. Kom hem för ett tag sen.

Fick ett samtal från Marcus inatt, vaknar i panik för att jag inte hittar telefonen. Lägger den under kudden och kväver ljudet tills det slutat ringa och sedan är jag lättad över att det slutar ringa. Måste trott jag var i Ghana fortf eller något. Imorrse insåg vad jag hade gjort.. Stiligt! 

 Lucie Silvas - Don't look back! Is to die for!

 

Peace


Kommentarer
Postat av: Elina

haha skillat jag är så ovan att ha med mig telefonen att jag glömmer den överallt..

2010-02-27 @ 18:02:42
Postat av: gabriella

Jag får typ panik när de ringet och vågar inte svara :P

2010-02-28 @ 17:19:12
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/
Postat av: Elin

Tjejer, vi suger..

2010-02-28 @ 17:20:25
URL: http://emeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0