Build me up buttercup..

Praktiken : Sven-Uno, I love you! :] Dagen i korta drag då :

- Varmt välkomnande av klassen, när jag berättade att jag skulle vara där i tre veckor var svaret; jaa!
- Fick lösa min första konflikt. Det gick bra
-Perfekt ålder för årskursen tror jag. Inte för gammal, så blir inte för vuxen. Men ändå så pass vuxen att dom lyssnar på mig och ser mig som en förebild istället för en lärare.
-Träffade SO - Ola.
-Dom har hängt upp allas klasskort som gått ut i personalrummet. Dock inte vårann klass. Shysst!
-Sven - Uno är intressant att observera nu när man ser det ur ett pedagogiskt perspektiv!

Kvällen :

Träffade Emma, gick till Subway. Christoffer kom förbi och satt med oss i några timmar, trevligt! Sen så har Mias Grill blivit utsatt för rånförsök ikv! Hörde dom brevid oss prata om det. Så ringde polisen när vi kom hem och berättade det lilla vi hört. Hoppas bara på det ska hjälpa ngt. Och tack fy fan för att jag inte jobbade ikv!

Morgondagen :

Praktiken sedan Ghana möte. Sen kommer mamma hem från egypten. Bäst för hon att hon inte är brun... Sen ska jag fika med Emma och Frida! Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0