Cause I know there is no life after you..

Reklamen om att man ska bli fadder till isbjörnarna. Förstår det inte, inte alls. Orsaken till att dom där björnarna kmr kunna dö ut är pga att isen smällter. Vad beror det då på? Jo, Klimatet. Och vad ska dom göra för mina 100 kr i månaden som jag ger till min lilla isbjörn? Rädda jorden? Jo tjena. Näe, jag köper det inte.

Igår vandrade jag till OK klockan 23 45, ni vet, den vanliga tiden. Sen så mötte jag Bella där. Sen gick vi hem till henne och såg på sista avsnitten av lie to me. Om 50 min ska jag gå förbi Bella och sen går vi till stan och hyr film osv. It's gonna be AWSOOOME! Sen imorgon väntar 8 timmars arbete. Sen kanske krogen. Får väl se om orken räcker till men men..

Om 3 veckor åker jag till Ghana. Det är helt galet. Känns väldigt underligt att det är så snart. Men det blir nog väldigt bra det där!

Att göra 2010
- Ta det där nedrans körkortet
-Ghana
-Studenten
-19 år
-Åka utomlands
-Flytta hemifrån
-Jobba
-Jobba utomlands?

Sen ska jag inte ställa mer krav på mig själv! 



 

Hejs!


Tack för att du finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0