Do you really want me? Am I really special?..

Slutade tidigt i dag, skönt! Sista lektionen blev en kemilektion typ. Jag satt och skalade ett stearin ljus. Och ja, det var min uppgift!

Suttit och sjungt mycket nu på slutet. Visst sjunger jag ofta och så. Men nu är det mer än det varit tidigare. Jag vet av erfarenhet att jag sjunger när jag är orolig, ledsen eller stressad. Det är det ända som får mig lugn av någon outgrundlig anledning. Grejen är att jag förstår inte varför jag skulle vara något av de sakerna nu. För just nu rullar livet på som bäst. De jag varit ovän med har löst sig. Tagit bort de personer i mitt liv som jag inte mått bra av, tagit in dom jag mår bra av mer i livet. Det ända jag kan tänka mig är mina tusen arbeten jag måste göra innan studenten.. Mitt andra tanke är att jag vill se vad jag går för, därför tränar rösten oftare. Nu går jag snart ut skolan och har inte något som hindrar mig från att sattsa mer på musiken egentligen. Vet inte vad det är.. Men så äre! Kanske inte var så intressant, men ska ni läsa om mitt liv är det en smäll ni får ta!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: MT

söt blogg!

2010-01-20 @ 14:42:35
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0