I got a feeling, that tonight is gonna be a long, long night..

Jahaja gårdagen då. Började 12 på Mias. Med tanke på att sömnen inte föll in förren klockan halv 6 - 6 på morgonen, var livet inte bra när man skulle upp. Men drog mig ur sängen och sedan ut ur huset med släpande fötter efter mig. Jobbade i 8 timmar, under dessa 8 timmar hade vi ungefär inga kunder. Toppen! Sen så kom Anders förbi mig på jobbet kring 20 tiden. Vi gick sedan hem till mig, jag gjorde iordning mig, Frida kom förbi en snabbis osv. Sedan gick vi på förfest här på haga. " Jag har aldrig" var spelet som gällde under kvällens gång. Vi tog taxi till krogen, väl framme så beskådar vi en låång kö. Stod där ett tag, en 20 minuter kanske. Sedan tog jag och anders varsin öl, sen ännu en. Jag tyckte fortfarande att jag inte var så onykter. Men det var jag nog. jag har ett blåmärke på höger knäskål. Vart det kommer ifrån är en annan femma. Men som sagt, skulle bli mer förvånad om jag inte ramlat än om jag har gjort det. Att jag inte vrickat foten däremot är ju ett framsteg! Men det blev en trevlig kväll, med mycket trevligt folk. Sedan stod jag och pratade med Bell ett bra tag utanför. Och tror jag gick mitt in i ett bråk(?) när jag gick fram till Bell. Men skitsamma! Säkert bra det..

Imorgon väntar en tung skoldag. Och när jag blir trött, det vet man aldrig!

 
 Sliten arbetsdag
 
Anders spillde ut ölen
 
 Piimpen! Vet inte vad jag gör. Men vem gör det


Kommentarer
Postat av: noren

Omg, sigge kammar ju hem XP

2010-01-20 @ 14:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0