I just want you know, I found a reason to change who I used to be and the reason is you..

Gårdagen var givande för oss tror jag..

Blev cover igår, tack snälla söta underbara Fanny som skrev in mig på listan! Tack söta underbara C  för, yeah you know. Och tack till dig.

Idag har jag legat under en filt hela dagen, sett flickan som lekte med elden och lie to me. Det är awsome.

Funderarna inför kvällen var : Krogen med Anders, Anna osv. Eller Tjocka med Bella. Med tanke på de två elefanterna som just klivit av mitt huvud blev svaret ; Tjocka med Bella, och det kommer att bli awsome!

Nu ska jag nog börja packa.. kommer gå åt pipsvängen! Men jag, Elina och Bella har gjort som så att "din väska, är min väska". Så i brist på kläder osv så har man ju de andras väskor. Dessutom har vi ju alla samma storlek så det lär ju funka utmärkt. Jag kommer inte kunna packa.. Det är komplicerat.. Kanske städar rummet istället. Skratta inte Filip, mitt rum är inte alltid städat! Du kan fråga dom som är här ofta!

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0