I'm here for your entertainment..

Imorgon kommer bli en galen dag, men föhoppnigsvis en bra sådan!
- Ska (kanske) börja packa
- Städa rummet
- Gå igenom alla kläder jag tänkt slänga och se om jag gjort något misstag.
- Fara till Elina med bella kanske
- Bio
- Säga hejdå till mamma
- Soova

Och det är bara det jag vet i nuläget, ser väl hur dagen slutar!

Nu åker jag snart.. Kan knappt tro det!!

Tänkte ge er lite bilder från förr! VARNING, Bildbomb!

Elin, Emma och Frida

 Valborg
 
 Coola tjejer på Hagaskolan!
 
Frida i sitt mest vackra ögonblick
 
Tycker bilden beskriver mig ganska bra!
 
 Emma i sin mest älskevärda positon!
 
 Bränboll, Hagaskolan. Tur att vi ser så träningsklädda ut!
 
Finaste hoppbilden i OK parken!
 
En dag i cafeterian, 9an
 
Cafe

Snygga brudar

Många stunder tillsammans!

Tur att vi håller måttet iaf..

Första fyllorna var tillsammans ( Mamma och Annika, det var igår, bara så ni vet..)


Igår..


Mina bästa kommer ni alltid vara!

Lite blandade bilder:

'





Våldtäcksbild 1

Våldtäcksbild nummer 2










Kommentarer
Postat av: Frida

hahhaha fyfan vad snygga tjejer!!

älskar emma då hon "tränar" bara för att det ser verkligen ut som att hon gör det... (men i själva verket så satt hon på den där saken 30 sekunder och sedan satt vi i ett hörn och skrattade resten av lektionen)

2010-01-31 @ 05:09:40
URL: http://rrenis.blogg.se/
Postat av: Elin

MEN frida! Nu avslöjar du oss för Kalle ju..

2010-01-31 @ 19:11:09
URL: http://emeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0