So break me down if it makes you feel right..


The sun is gone and the flowers rot
Words are spaces between us
And I should have been drowned in the rivers I found of token lust
And I should have been down when you made me insecure.

So break me down if it makes you feel right
And hate me now if it keeps you all right
You can't break me down if it takes all your might
'Cause I'm so much more than meets the eye..


-Nu har jag klarat fas B på Teorin också, dvs ett steg närmare körkortet!
-Var med Viktor och Pappa till farmor och farfar idag, mysigt! Länge sedan jag träffade dom måste jag säga.


Fått en kalender nu av mormor och morfar, TACK! Det behövs! I den står det som följande:
Måndag : -Mimmi 19 år! 
           -Praktik kl 8
-14 - 15, Hämta ut biobiljetter
-Körskolan och göra teori
-20 30 Bio, Avatar med M

Tisdag :
-Praktik kl 8
-ca 14, gå från praktiken till dragonskolan
-Göra mat till onsdagens arbete i baggböle
- 16 00 till ca 18 00, Ghana möte

Onsdag:
Praktik
Baggböle på kvällen

Torsdag:
Praktik
Ghanamöte

Fredag:
Praktik
Utgång

Lördag:
Utgång, packa lite

Söndag:
Packa klart, Emma ska genomgå min garderob

Måndag
Praktik?
18:30 - Stockholm
Rest and fly
Ni ska alla smsa mig!

Tisdag :
10 05, Accra via Amsterdam.
Ni ska alla sluta smsa mig!
Vissa av er får ett sms under resans gång med information om att jag förhoppningsvis inte är död..

Så! Nu ska jag vika kläder, sen ska jag göra teori fas C. Sen ska jag se på lie to me! :D

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är M? :D

2010-01-25 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0