So I got my boots on, got the right amount of leather And I'm doing me up with a black kohl eyeliner...

Bästa taggningslåten just nu!

Gårdagen : Höll i en middag ute i Klabböle för att få in pengar till ghanaprojketet, tjejer, ni är kungar på att göra lasange. Jag är kung på att göra kladdkaka, vi är kung tillsammans helt enkelt. Tack Charlotte för all hjälp!
När vi sedan skulle åka därifrån, alla i Umeå lär ju vara väl medveten om det "mysiga" vinterovädret vi hade igår. När vi åker därifrån lyckas vi självklart köra fast ganska hårt. Vi stod där, iklädda strumpbyxor och jacka och det blåste utav bara fan. Det finns med på kort också men det har charlotte!

Sedan kom vi in till stan, jag stod i duschen i ca en halvtimme. Sen gjorde jag mig i ordning och åkte till olles och träffade en massa trevligt folk. Jag, magnus och (?) sjöng walking in memphis, det lät awsome! Vi satt och pratade med magnus förredetta grannar, 40 +. Det var riktigt trevligt.

Sorry killen på toaletten, men livet är hårt ibland. Och vafan gjorde du på tjej toaletten i första taget?

Idag har jag varit sjuk. Spydde en gång, så vet inte om det går under magsjuka men det var skitjobbigt hur som helst.

Imorgon blir det nog utgång.
Det blir det nog på lördag också.
På söndag kommer Emma hit, då ska jag packa också. Shoot me!
Måndag åker jag till Sthlm
Tisdag till Ghana, dvs ring mig inte, smsa om ni vill, det kostar inget ändå.
Och jag kmr skicka sms till några när jag är där nere.
Mamma, Pappa, M, J, Emma, Frida och Mimmi. Ni med bokstäver vet nog vilka ni är.
Är det någon som jag glömt?

Godnatt folket!


I wish I could say that I don't cear about you in the ways that I really do. But I do, and I hate to see that look on your face. You're not happy, and there is nothing I can do to help you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0