Summer turned in to winter, and the snow turned in to rain. And the rain turned in to tears up on your face..

We'll get lost together.. Or at least, we used to..

Statistiken igår blev tillslut "bara" 65 läsare, däremot 124 sidvisningar. På sidvisningar var det nog rekord, men inte läsar rekord.
Däremot rekord på antal kommentaren under en dag. 9 st blev det tillslut :) Gu va roligt!

Går kvällen spenderades på Olles, vilket blev en bra kväll i slutändan. Jag gillar graits öl, gratis taxi och mat. Det känns som bra ibland måste jag säga.

Imorgon väntar praktik. Ja, min praktik är awsome och om ni kunde skulle ni byta plats med mitt liv, you know it, I know it.

Om 10 dagar åker jag till sthlm

Om 11 dagar åker ghanagruppen till Amsterdam sedan vidare till Ghana! Det är insane. Det är snart ju. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: josefin

tack :)

joo det gick riktigt bra!

2010-01-22 @ 11:48:50
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2010-01-22 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0