where do I go tonight?..

Helgen! Fredagen ; Jag önskar att någon hade haft en filmkamera när Elin och Mimmi gick på en 10 meters steg. Rammlade åt olika håll, tog inte emot oss när vi ramlade. Fy fan!

Lördag: Baaaakis! Vi låg och åt chips hela kvällen, det var lite awsome som det låter!

Söndag; Åkte hem till Umeå igen. Hade en mkt trevlig kväll.

Jag älskar dig Mimmi Hägglund och vet inte vad jag skulle göra utan dig <3

Morgondagen: Första dagen på praktiken! Med min äälskade Sven - Uno Åke- Bo!!
Sedan ska jag träffa Emma

Tisdag : Träffa Emma och Frida!

Onsdag: Fannys modevisning har jag tänkt mig på! Sen Olles kanske? :)

Resten får flyta på som det vill!



 


Kommentarer
Postat av: lorina

ska kolla med min lärare!:)

2010-01-18 @ 20:56:12
URL: http://lorinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0