You and I both

Let me know when it's time to wake up from this shit.
Let me know when I have found myself again
Let me know when the sun goes down
Let me know when you are here to make me happy agian
Let me know when if your smile is for real or not
Let me know when I can feel the same love you and I once had
Let me know when the rain is not falling anymore
Let me know when the tears on my face is not for you any more..


Idag har varit en galen idag. Jag borde egentligen verkligen vara döende by now, men det är jag icket!
praktik 8 - 14  försov mig till 10 i 8 men hann i tid ändå. Sen höll jag i någon lektion när sven - Uno gick igenom diagnosen med några elever. Sen blev det att gå till skolan, laga lasange osv till morgondagens middag i Baggböle. Sen så ghana möte, sen diska upp osv. Så kom hem kl 19.

Om en vecka är jag nu i Ghana i huvudstaden accra! Det är helt crazy, känns som igår när vi stod och grät av nervöstiet ( ja vi inte är så cool som vi verkar ) i början av maj. Och nu sitter vi här och om en vecka, EN VECKA! Förstå hur sjukt det är. Är jag taggad? Nej. kommer det? Förhoppningsvis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0