You think that I've learn my lesson by now, you think that I somehow figured out that if you strike the match you are bound to feel the pain..

somehow the darkness wakes me up
I've felt this emptiness before
But all the times that I've been broken
I still run right back for more



Satt med Frida och Emma idag och pratade på cs. Vi kommer in på det att dom börjat sparka lärare på de kommunala skolorna i Umeå och att dom alltid sparkar dom nya.
Så nu är man alltså stuck med de gammla lärarna. Nej, jag har inte en ända gammal lärare som jag tycker om och inte stampar mig på fötterna hela satans tiden. Umeå spenderar hur mycket som helst på att på att bli kulturhuvudstad. Ja men fan va roligt!... Dom bygger bil jävla vägen. Ja men visst, det blir väl finnare miljö osv, I DON'T GIVE A SHIT! Ge mig en bra lärare istället, tack... Och Umeå är ju verkligen det värsta stället i detta land, europa, värld? Right?..  Och jag slutar snart skolan, så varför jag bryr mig är ju då frågan. Men ilskan bubblar över för tillfället...

Iaf, Imorgon blir det praktiken sen blir det Fannys modevisning hoppas jag! Efter det ska vi ut och fira C. Blir väl Olles som det ser ut i nuläget! Planer kan ändras, men det ska bli awsoome!

Mamma kom hem idag. Hon var brun.. trodde inte hon skulle svika mig, menar, hon är ju trots allt min mamma.. Men visst!

Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: N

Enda-ända.... hehehe... oooh va stygg jag är, men:



Ända - bakdel, rumpa, slut

Enda - endast en, enstaka, unik



//Språkpolisen



2010-01-22 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0