Get me out of here right now!..

Sitter och tittar på mina småsyskon som spelar CS och är hur duktiga som helst. Själv förstår jag inte hur det hela funkar och tänker inte ens försöka!

Åsele!

Var som sagt i Åsele i helgen, och vart ska man börja för att förklara dessa dagar..
Vi satte oss i bilen kring 16 på fredagen, vi åkte med Emelie hon vet att gasen sitter till höger, det är så det ska vara! Vi stannar och äter, när vi sedan kör vidare mot Åsele så hör vi Emelie skrika till, "HELVETE KALLE!" Då ligger det alltså en korv under hennes pedal, han har lagt dit den när vi var och åt..


Väl i Åsele börjar helvetet att få upp tältet, jo nu ska ni få höra kära vänner, man skulle börja med att sätta upp yttertältet, innan jag och Elina, inte dom mest intellegenta människor som vandrat på denna jord, lyckats lista ut hur man gjort detta har det gått säkert en halvtimme innan tältet är uppe. Sedan satt vi med härligt folk, spelade musik osv.


Gick till ungdomscampingen, min nyckel är spårlöst borta, senare under kvällen tappar även Emelie bort sina nycklar, till våran bil..
Elina ramlade i skogen, vips så försvann hon in bland granarna, sedan efter ett bra tag inser hon att det är blod över hela hennes ben. Hon hade skärt sig på en kvist i skogen.


På lördagen får vi efter mycket om och men dit extra nycklarna till bilen. Sedan fortsatte the partyy!


Glömde kameran min hos Elina, men lägger upp bilder sen!

Helgen var Iaf awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0