In my head, you fulfill my fantasy..

Instead of talking let me demonstrate, Get down to business lets skip foreplay.
 In my head - Json DeRulo
Vilken jävla raggningsrepik! hahah

Är så galet taggad på en vecka i Turkiet nu! Blir kanske att åka den 28 agu, därefter ta en tripp till Karlstad och hälsa på Marcus, var ett väldans tag sedan jag träffade honom, ja ett år närmare sagt!

För ett år sedan nu var det sommar lov, var nog i fjällen nu med familjen och Andre. Kom hem och den 1:a Agu och började jobba på Nolia mässan för luftlandet. Mitt emot oss jobbade två killar och jag och Alexandra började snart inse att dessa killar snackade med alla tjejer som gick förbi, tillslut så börjar vi skratta och det märker dom. Ett tag senare går jag förbi och Marcus stoppar mig och frågar mig något, jag skrattar till lite och svarar. Jag och Alexandra börjar senare prata med dessa killar, Marcus och Elias, dom säger att dom är syskon men vi kommer senare fram till att det är dom inte alls.

Under dessa 9 dagar lär vi känna som mer och mer och dom jobbar oftare med oss i vattenkrig stället än där dom ska jobba mest troligt. Det var det roligaste på länge och det finns många minnen.


Nu sitter man här ett år senare, jobbar som personlig assistent, bor i lägenhet som jag har till den 29 agu. Den 28 agu åker jag som sagt mest troligt utomlands och har jag tur får jag med mig Anders dit också! Awsome!
Alanya, we'll meet again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0