The club can't even handle me right now..



Var hos mamma och erik igår, Malin och Fredrik plus tre barn (varv ett av dessa är mamma och Eriks gudbarn) var och hälsade på. Drack vin, champange ( som jag håller i handen ) osv. Senare under kvällen kom Emma dit. Både jag och Emma gick ut därifrån inte fullt så stadiga på benen som vi var när vi gick in.

Några fylle samtal senare så vaknade man imorrse, stapplade upp ur sängen kring 12, tidigt för att vara mig! Hoppas nämligen på att kunna sova ikv så jag orkar med jobbet imorgon och fredag.

Imorgon ska jag även träffa chefen efter jobbet, ska bli spännande och sätta ett ansikte till rösten så att säga!

Nu ska jag jobba på en ny header tror jag.. Får se om jag lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0