I hope you don't mind, that i put down in words how wonderfull life is while you're in the world..

Igår var jag med Bella och Elina efter skolan, köpte studentklänningen till kvällen och nya skor. Blir nog jätte bra det där!


Efter det träffade jag Emma och vi tog bilen ut till hennes stuga. På vägen köpte vi potatissallad, grillad kyckling och rostbiff och satte oss och tittade ut över havet, som för den delen var vääldigt kallt, men vatten brukar inte vara så varmt den här tiden på året!



Gissa om det var mysigt!

Idag har jag och Elina gjort något spännande, och brun blev vi!

Ursäkta the naked pic

Sedan under kvällen har jag vart med M


Bara jag kan lyckas parkera så nära utan att köra på staketet! I'm Awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0