You left me on the side of the road..

Jobbade 17-23 passet. Mötte sedan upp Christoffer på Olles. Under kvällens gång träffade vi lite andra människor och i det stora hela så blev kvällen ganska lyckad faktiskt. Avslutades på Max, 4 chiky bits!

På olearys fick jag även titeln " Kvällens porrigaste bild "

Sedan var M snäll nog att komma och hämta mig utanför max. Som tack fick han en två dagar gammal calzone på statiol. Ja, han var väl medveten om det hela men skulle envisas med att ha en ändå.


Planer för kvällen vet jag inget om.

I morgon ska jag däremot ut på droskan, blir några från klassen. Blir nog hos mig innan.

Så mycket vettigt hade jag att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0