You left me there hanging

Sitter vid min nya dator. Ja oja, jag fick en bärbardator igår av mamma, Erik, mormor, morfar och moster nina.
Övrigt fick jag två champangeflaskor, En av mamma, en av morfar.
Av Karin fick jag ett album med bilder på när jag var yngre.
Fick även ett halsband av mamma i form av en ängel, för att jag är hennes ängel. Gulligt va! Sedan fick jag ett halsband av farmor och farfar och pappa, riktigt snyggt faktiskt. Sedan har jag fått massor med vackra blommor

Jag säger då det, studenten är en dag man aldrig kommer glömma. Nu blir det att börja jobba som personlig asisstent på riktigt.

Viktigtast av allt är att ikv flyttar jag till min lägenhet!! Awsome

Lägger upp bilder snart, promies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0