Baby, this is the right time for a miracle..

Jag är förklyd, känns som om jag ska hosta upp mina lunger. Rätt så övertygad om att jag har feber också.. Men det har jag märkt att det går att dränka genom ipren och hostmedecin ser ni!

Jag gör teori också. Det går åt pipsvängen! Men jag ska ha det där körkortet!

Jag och Elina + någon annan oerfaren snowbord åkare kanske åker till kassjöbacken någon kväll i veckan och åker! Hade som bestämt mig för att ge upp hoppet om snowbord. Men tänkte ge det en sista chans. Funderar dock på att sätta ett rumpskydd på rumpan..

Nu pratar jag med en viss person, som inte riktigt vet vad denne ska kalla sig själv. Så vi kör på den mystiske, bästa, ovärderliga och underbara människa hälsar! Och fattar ni inte vem det är är ni ju dörrknoppar ni alla!

Nu ska jag kanske färga håret.. göra lite slinger bara!

Hare bäst tills vi hörs nästa gång

Sist jag åkte snowbord var för ett år sedan ungefär med Mathias.
Jo, jag är coolare än Mathias, jag vet. Han har inte erkänt det än bara!


Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 00:45:43
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0