Cigarette in my hand, hope you all understand..

Känns som om det var så länge sedan jag hade en top 3.. så här kommer den!

 

Texten till denna låt är underbar och Shinedown har väldigt många bra låtar om jag tänker efter!

 



 Sitter inne i huvudet på mig och vägrar släppa. Så tänkte drabba er också!
Sen är texten ruggit awsome och sann!


  Jag älskar Toto, växte upp med dom spelandes på bilradion och dom kommer förevigt vara mina lovers!
Funkar i alla lägen! 
 


 

Ikväll har jag vart med Emma. Först gick vi till waynes och drack en varsin good kaffelate med vaniljsmak.. hehe!Sen gick vi hem till Emma och såg på DHW och cougar town(?). Joo, jag måste nog börja följa det också!!

Imorgon vet jag inte vad som väntar förutom gym med Bella klockan 12 : 30. Jag är taggad faktiskt! Skönt att ha någon och gå med också. Ska bara lista ut vad jag ska ha på mig. Blev så satans varmt med mjukisbyxor! Men något bör man väl kunna hitta på! På torsdag blire iaf bastu som sagt och på fredag blire någon fest med Bella!

Nu ska jag gå in på H&M och kanske beställa lite kläder.. Hittade så mycket fint idag i katalogen..! Farligt det där med kataloger har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0