Don't forget to remember me..

Jag städar mitt rum, har gjort de senaste tre timmarna. Vår inneboende tittade lite konstigt på mig när jag mötte honom i korridoren. Det är nämligen så att jag städar alltid i konstiga kläder för det är så skönt! Just nu är det svarta tights, gråa höga strumpor, korta rosa shorts och gult linne! Jag tror jag just fick min förklaring varför han tittade konstigt på mig..! ;)

Nu tänker jag ta på mig en shorta så jag slipper samma insident igen!

Nu ska jag fortsätta evighetsstädningen!

På torsdag blir första visningen! Hela 7 familjer ska komma på visning. Ganska häftigt ändå! Men vårat hus är förjävla snygg också för den delen!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0