Here comes the man in black..

Det är inte förren man sitter och sjunger med och diggar med huvudet till man in black förren man inser att det är dags att byta låt..

Nu har jag just bytt om till bikini (som är förjävla oskön, måste köpa en ny! ) och ska snart bege mig till ersboda. snart = om typ en timme. Men you know me, kommer träffa av bussen med 10 sekunder till förfogande.. Är kung på att passa bussen sådär i sista sekund. Varje gång så hinner jag bara till busstation, vända mig om och där kommer bussen runt hörnet. Då behöver man inte frysa sönder. Så som ni kanske förstår så är det hela väldigt genomtänkt och planerat så jag ska komma dit exakt på punkten!

Så nu blir det upp på ersboda på ett tag, ah, om en timme från nu går bussen! Innan dess ska jag slänga lite tomglas osv. Kanonkul! 4 av 5 tosters..

Näe, nu taggar vi kvällen och om jag lyckas få med mig kameran så lovar jag att lägga ut bilder sen! :D 

P.S Emma har blivit Msn manisk igen tror jag..! D.S

 Peace!

 
tänkte bjuda på en smikrande bild på mig precis innan Emma, Frida och Lofa skulle pierca min läpp..Dumunge!

Undertiden, och säger fortfarande : DUM JÄVLA UNGE! Vad tänker du med..

Frysa ner, sen gick jag umkring med köttbullar hela kvällen!

Fiint

Men det slutgilltiga resultatet blev ju faktiskt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0