Hold the line, love is not always on time..

Förlåt Elina, Elina sa åt Isabel att vi hade Mat till vardag och fest idag.. Känns det bättre nu? ;)

Städar rummet för fulla muggar. Nu är det faktiskt som följande att vårat hus ligger ute till försäljning och finns nu på hemmet.se.. It sucks.. Jag gillar mitt hus! Men kan förstå mamma och Erik ändå. Plus att jag flyttar ju förhoppningsvis innan dom ens flyttat härifrån. Men jag hade alltid sett mig fira jul här osv. Kommer kännas konstigt att göra det i en lägenhet.. Men det blir nog bra det där förhoppningsvis!
Gillar inte tanken på att ni överväger att bo på fel sida av älven dock mamma och Erik!!

Nu ska jag städa klart rummet, lyckas lista ut vart jag ska gömma alla skor osv.. Önska mig lycka till, tack..

Onsdag kommer bli awsome, jag saknar Ghanagruppen! :)



Kommentarer
Postat av: Elina

NU känns det skit bra igen

2010-03-29 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0