I feel alone, I can't come to life, It feels like I'm frozen inside..

När vi skulle iväg idag så fastnade vi med bilen här på gården. Jag och viktor fick knuffa på som tokar. Efter 15 min kom några förbi som mamma fick be hjälpa till. Vad händer med världen? Grannar står 10 meter bort men kommer inte dit och hjälper til.. Snacka om trevligt grannskap! ..

Sen när vi väl fått lös bilen åkte jag till jobbet, Luktar säkert fortfarnade fritös trots en 20 min dusch.. Dagen har vart rätt lungn förutom att kunderna väljer att komma väldigt sent och det är inte så poppis när man vill gå hem i tid kan jag lova! Men kom iväg trots allt kring 8 så !

Pratade lite med Mimmi osv. När jag kom hem så har jag bara chillat hela kvällen och ätit kiwi. Det kliar i min mun nu.. Men det är självförvålat.

Tydligen har vi Mat till vardag och fest imorgon, vilket jag helt missat! Tur att man har en Isabel som kommer ihåg åt en! Nu blir det att sova tror jag, ni kan ju önska mig lycka till iaf!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Elina

Det var jag som kom ihåg åt henne..

2010-03-29 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0