I hear you talking, but your words don't mean a thing anymore..

Kvällen spenderades på mariehem ett tag. Sedan begav jag, bella, Elina och David oss till Mias (jajaj! ) och åt mat! Sen drog David och Alexander kom ist. Kvällen blir inte annat än bra när jag är med mina tjejer! They are the best, that's just the way it goes!

Imorgon blir en lugn dag förhoppningsvis.
Måndag - Skola + Travet 16 - 22
Resten av veckan är oplanerad faktiskt! Känns lite ovant om jag ska vara ärlig. Men det blir nog bra det där!

Nu ska jag städa här lite för det ser förjävligt ut! Sen blir det att dra sig mot sängen.

Sleep tight people!


You know I'll always stand by your side no matter what. You are so much more to me then you'll ever understand.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0