I know the heart of life is good..

Nu ska jag snart göra mig iordning för att övningsköra med pappa och kanske fara förbi farmor och farfar tycker jag låter som en super ide! Ska framföra den iden till pappa iaf!

Tog nyss tejpen till tatueringen och duschade. var 2 timmar före jag skulle göra det men tejpen hade gått upp så satans mycket så jag orkade inte längre. Den är fortfarande lika awsome!

Imorgon kommer Mimmi och jag är råtaggad!

Nej nu blir det att byta kläder och lägga på lite puder och mascara och sen ut i trafiken. Så se upp ute på gatorna för en röd liten bil med ett vitt streck i mitten!


The last 12 years has been passing by so fast, but my love for you never went away and never will..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0