I know you're standing there, wating for me, to take it all down the other road, baby..


 Kan inte annat än att älska denna låt! Ni som känner mig vet jag lyssnar mycket på texter. Den är så bra, tjejen har bra röst och låten har bra text och härligt sound helt enkelt!

Igår blev det Olles med Isabel och Anders. Sen kom även Magnus och tog sällskap med oss. Så det var ju väldigt trevligt! Magnus stötte på en homosexuell kille, han lyckades. Är vi förvånad?!
Kvällen bestod av mycket glada skratt, en kille som tjafsade i ca 15 minuter om att han lämnat sin öl där. Men det hade han icket! Att övertyga honom om det, det tog ett jäävla tag! Men vi lyckades tillslut.
När kvällen kommit till ett slut så upptäcker vi att Magnus jacka är borta! Dyra läderjackan dessutom..
Han va ju mindre nöjd om man säger som så!

Sovit ca 3 timmar inatt. Borde vara döende vid det här laget men är rätt så pigg faktiskt.
Sitter på praktiken och barnen söker efter information om olika länder. En typisk egyptisk maträtt? Någon som känner sig manad att ge mig ett svar.
Imorgon är sista dagen på praktiken och det känns skittrist!!!!! Vill inte..

Men två veckors ledighet känns ju dock inte fel! Speciellt när både Bella och Anders är lediga då också! Då kan man ju mysa med dom typ hur mycket som helst ju! :D

Näe, nu ska jag styra upp lektionen lite känner jag! Nästa vecka kommer bli aaawsome!


Vill tillbaka till värmen.. Sverige is fucking cold, okey?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0