I would walk a 1000 miles just to be with you..

Why are you gonna break it, baby?..

Det tog 3 låånga timmar att städa huset igår. Men det var bara att äta från golvet om man kände för det! Mamma var då nöjd när hon kom hem idag.

Själv har man jobbat från klockan 13 till klockan 20. Min kropp gör äckligt jävla ont för tillfället. Men det är en smäll man får ta. Har talat med chefen nu angående sommaren också. Jag kommer ju börja vikaera direkt hoppas jag. Och då kan jag inte ha ett annat jobb på nacken. Så jag jobbar på mias maj ut, sen är arbetar jag inte längre där! Men ifall personal behövs när någon är sjuk kanske jag hoppar in. Men sitter inte på schema längre och känns rätt så skönt faktiskt!

Mitt humör har vart på topp både idag och igår på jobbet. Ruggit skönt! Men sen kommer ju en kund in och förstör mitt humör lite lagomt under hela dagen. "Lilla" gubben, disskutera inte med mig när jag vet att jag har rätt för det gör det vääldigt svårt för mig att bita ihop! Men jag bet ihop, gick förvisso och svor när han gått men det var moget av mig att inte svära åt han tycker jag. Han förtjänade det, kan jag ju tycka iaf!

Slängde iväg ett sms till Bella för ett tag sen. Imorgon börjar vi med gym på simhallen! It will be awsome!
Ska börja äta nyttigare osv nu också. Funderar på ersätta en måltid också med kosttillskott men får se hur det blir med saken. Vill vara en shnygg Elin i balklänningen hade jag tänkt mig! Men inte nog med det så ska jag nog köpa något av det om jag fortf hållt mig mars ut, för då är det "värsta" av godissuget borta också!

Antingen den här:

Har dock ett linne som ser nästan lika dant ut dock!
eller den här:

Eller den!
Eller..

Eller den! Skitsnygg, men inte så snygg dragkedja på ryggen..

Eller ett par snygga skor! Vet vilka, Elina, du vet också vilka. Dom på DNA!

Något blire. Heejs!


Kommentarer
Postat av: Elina

Om du köper dom vad ska jag då köpa? :( XD

2010-03-15 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0