If you know what I'm talking about, let me see you work it out..

Jävla dator! Absolut avskyr den! Går så äckligt sakta och nu kmr jag inte ens in på min egen blogg utan att hela datorn ska hänga upp sig. Måste be Erik fixa fanskapet!


Vaknade kring 13 och gjorde en ordentlig frukost, omelett och allt!
Sen efter det har jag städat lite, ren uttråkning. Nu funderar jag mest på vad jag ska göra.
Emma kmr ikväll, men det är läänge kvar..

Nya How I met your mother avsnittet har inte kommit ut heller och One Tree Hill har väl sesonguppehåll eller något. Kanonkul..

Nu ska jag skicka ut en tråd till klassen på FB!
Peace


Kommentarer
Postat av: majja (L)

kommer du och hälsar på någon gång eller?! :O :]<3

2010-03-27 @ 10:43:07
URL: http://musikmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0