I'm still mad as hell and I don't have the time to go round and round..

Får små lyckorus lite nu och då, jag har tatuerat mig och fy fan va nöjd jag äär!

När jag gick hem igår från praktiken och idag till studion kände jag sån sjuk glädje i kroppen.
Nästan obeskrivlig känsla! Hela jag sken upp. Kanske var det solen som sken, eller bara känslan av att livet är bra. Tror att jag någonstans efter vägen hittat mig själv mitt i vimmlet och det är himmla skönt.
Att äntligen veta vart man har sig själv helt enkelt!

Dessutom är det härligt att höra att lillebror har det bra i Sthlm tillsammans med Denise!

Ikväll har jag vart med Emma, vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne riktigt! Aldrig tar det slut på samtalsämnen och det är så lätt bara!
Vi satt först på waynes, och ni kan väl gissa var vi slutade kvällen? Juste, Mias Grill! ;)

Imorgon står det bara övningskörning på schemat! Vad resten av dagen har att erbjuda återstår att se.

Har ruskit tråkigt just nu, så det får bli att städa tror jag! Vet inte riktigt vad jag ska städa om jag ska vara ärlig.. Men något hittar jag väl på!

 
Bjuder på bild på mig och lillebror Viktor från i sommras.
Skönheten ligger i släkten har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0